Geoblog.pl    zig    Podróże    Barcelona    Nadmorska promenada oraz hiszpańskie przysmaki
2022

Nadmorska promenada oraz hiszpańskie przysmaki

Hiszpania
Hiszpania, Barcelona

Wczoraj wieczór Grzesiek z Wojtkiem wrócili ze swojej wycieczki w Pireneje, 3 dni przed planowanym czasem.
Dzisiejszy dzień spędzamy więc na lajcie - wysypiamy się, jemy niespieszne śniadanie i chodzimy po okolicy, bo Grzesiek nie miał jeszcze okazji jej zobaczyć.

Idziemy też na obiad "w stylu hiszpańskim", jednak tym razem nas nie zachwyca - mimo tego, że zjadłam fideua de marisco (podsmażany makaron z owocami morza), rybę (ale bardzo cieniutki plaster) i sałatkę owocową (a w praktyce kawałek arbuza), to wychodzę z restauracji głodna. Pomimo tego, że w kwestii wystroju biła wczorajszą małą restauracyjkę na głowę, jakość potraw nie była wysoka.

Późnym popołudniem idę z Grześkiem na dłuższy spacer, promenadą, na plażę przy kasynie, pełną młodzieży oraz głośnej muzyki, a potem w stronę La Barceloneta. Obchodzimy Parc de la Ciutadella i wracamy.

Tak spokojnie i leniwie spędzamy dzień na dzieleniu się wrażeniami z ostatniego tygodnia.